Szavazz!!

Szavazz, h a mi országunk szereti a legjobban a Twilight-ot!!

http://tweeter.faxo.com/Top_Twilight_Nation/2010/01


Szijjasztok!!

Előszőr is szeretném megköszönni, a rengeteg szavazónak, h részt vett a közvéleménykutatásban!!
Külön köszönet azoknak, akik segítettek abban, h kicsit tisztábban lássam, olvasóim korban vélhető rétegződését!!
Nem tagadom meglepett, h ennyien szavaztak.. és persze a korhatárok eloszlása is okozott meglepetéseket /legalább is számomra/.. Ezzel természetesen nem azt mondom, h nem örülök a szavazás alakulásának, mert arról szó nincs.
Abban az esetben, ha /szintén a korcsoportos szavazásra gondolok most/ a végeredmény valóban reális, értem ez alatt azt, h mindenkii akii szavazott valóban azt a korcsoportot jelölte meg, amibe tartozik, akk viszont úgy érzem, tényleg megéri írnii. Hihetetlen boldoggá tesz, h a Twilight Sagát kedvelő réteg egyre szélesedik. Az meg, h blogommal én is hozzájárulhatok ehhez a folyamathoz, ismételten örömmel és elégedettséggel tölt el. És, h még 1x megköszönjem, most azokhoz szólok, akik olvassák a Night Light-ot.

Tudom ócska kifogásnak hangzik, hiszen az elmúlt hetekben már valaki a fejemhez vágta, de tényleg nem sok időm marad az iskola és az egyéb elfoglaltások mellett sajnos a blogra, és a Nigth Light-ra!! Ahogy azt a chat-en is megemlítettem, bejutottam egy országos média, filmes versenyre, vetélkedőre, melyen 2. helyet értem el. /Egyébként ha valaki kíváncsi lenne a döntőre, akk azt 2010. február 6.-án (szombat) a Duna Tv-n 15:10 perckor megtekintheti/ de a lényeg, h ezek a versenyek, mert van még egy, ami szintén erre áll rá.. komolyan szükségesek a jövőm szempontjából. Tehát kérek mindenkit, nézzék el nekem, ha csúszok a fejezetekkel...

Jah és még valamii. Egy hónappal ezelőtt kiírtam egy versenyt.. melyre eddig 6-an vagy 7-en jelentkeztek. Azért találtam ki, mert tisztában vagyok vele, h az utóbbi időben elhanyagoltam a blogot, és ezzel szerettem volna, kicsit összehoznii a látogatókat, olvasókat!! Szerettem volna kis életet vinni az egészbe. De sajnos versenyzők nélkül, ez nem lehetséges!! Természetesen nem kényszer, de én 2010 február 28.-áig továbbra is bizalommal várom a játékosok jelentkezését!! Az általam összeállított kérdések egy Twilight Saga rajongóó számára nem jelenthetnek majd akadályt.

Minden kedves látogatónak, és olvasónak köszönöm az itt létet!! További kellemes időő töltést!

Niky

Keress a blogon!!

A szerelemben, ötvözzük a vámpír temperamentumát egy őzike türelmével.




Kattints és nézd meg mire gondol Edward /a szöveg angol lesz/

Újabb New Moon Trailer

Erről a vidiről Tarantino-tól kaptam infót... Köszönöm...=) /Niky/

Eclipse...

Twilight kocka

2009. június 17., szerda

Ötletek...

Szijjasztok!!

Ti is láthatjátok, hogy egyre több dolog kerül fel a blogra. Nos, most arra gondoltam, hogy ha van vmi amit szívesen látnátok még rajta, írjátok meg az oldalra, mondjuk ehhez a bejegyzéshez egy kommentárként, és én megpróbálom teljesíteni...Az a helyzet, hogy én most kifogytam az ötletekből...és nagyon szívesen veszek minden jó tanácsot, ötletet ezzel kapcsolatban!!
(Egyikőtök kérte a zenét, most már az is van...)
Tehát, ha van bármi amit szívesen látnátok viszont a blogon, írjátok meg bátran!!

Köszönöm!!
/Niky/

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hello
Az oldal nagyon jó, de a Twilight sztárjainak
autogramm cimét sehol sem találom, ha azt fel tudnád rakni, azt megköszönném.
És a Breaking Dawn menüpontban alul a történet 1
nem folytatódik, pedik azt szeretném tovább olvasni.
Amúgy tényleg nagyon jó az oldal.

Névtelen írta...

Hello.
Hálás köszönet az autogramm címekért.

Niky írta...

Ne köszönd...szívesen tettem fel... =)

Névtelen írta...

Szija.=)
Arra gondoltam hpár idézetet is felrakhatnál Twilight-ból.. :P
Jó lett az új dizi.:)

Niky írta...

Szijja, én is gondoltam már rá... köszi az ötletet, már folyamatban van a "gyűjtögetés"...
Köszii...

Névtelen írta...

Szia!

Jó az oldal.Elismerésem.Viszont nem igazán találom az általad írt 5.rézt,pontosabban néhány fejezetét.Segítenél?

Névtelen írta...

Szia!

NAGYON jó az oldal elismerésem:)
Viszont az általd írt 5.részből csak pár fejezetet találok.Segítenél,hol keressem?

Üdv.Ibolya

Elérhetőségem: jiby@freemail.hu
msn:jibyke@hotmail.com

New Moon cast:

"Magical Template" designed by Blogger Buster